Subject: FW: Kodanike tagasiside Nõmmel - 04.06.2024
From: "Iren Haljand" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Fri, 14 Jun 2024 11:40:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Nõmme Linnaosa Valitsusele laekus allolev anonüümne teavitus. Klikates nupul 
„Vaata detaile“ avaneb Towning rakenduse lehekülg koos lisatud fotoga, 
millel on näha, et aadressil Taara 19a asuva posti otsa on paigaldatud 
kaamerad, millega võidakse õigusnormide vastaselt filmida/salvestada 
avalikku ruumi ja lähedal asuvaid erakinnistuid.

Võimaliku rikkumise tuvastamiseks edastame teavituse Andmekaitse 
Inspektsioonile kui pädevale asutusele, mis tegeleb isikuandmete 
töötlemisele kehtestatud nõuete täitmise üle järelevalve teostamisega.

Lugupidamisega

Iren Haljand

Kantselei peaspetsialist

Nõmme Linnaosa Valitsus

6457345

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 5, 2024 9:00 AM
Subject: Kodanike tagasiside Nõmmel - 04.06.2024

Towning aitab ehitada paremat linna läbi kvaliteetse kodanike tagasiside.

ℹ️ 
<https://maple-darkness-bcb.notion.site/Towning-Info-6af1f324e99d4fdcbb39260582dfccc3> 
Kuidas Towning töötab

Kodanike tagasiside Nõmmel - 04.06.2024

 <https://towning.app/map?groupUid=4jIBplLz3pKTOYa9CEmU_2024-06-04&groupToken=kM6ErxRktF9Sgh56LMOn> 
Vaata kõiki

Teemad: Muu

Linnaosa: Kivimäe

Lisas: -

Kommentaar: Avaliku ala filmimine teavituseta

 <https://towning.app/map?groupUid=4jIBplLz3pKTOYa9CEmU_2024-06-04&markerUid=DV8glNvxCi5DgzkrrsBY&groupToken=kM6ErxRktF9Sgh56LMOn> 
Vaata detaile

.